Powered By Blogger

perjantai 17. elokuuta 2012

Onko kesä jo ohi ?

Pläääh, en oo tosiaan kerenny kirjotella tänne ku oon ollu töissä ja sensellasta, kun kuviakaan ei ole tullut pahemmin otettu ja näin... Mutta tossa yks päivä oltiin KUUMANA PÄIVÄNÄ ulkona niin otettiin vähän kuvia. Ja ne tais olla vikoja lämpimiä päiviä tässä "kesässä"...

Noh, mulla on töitä vielä muutama päivä ja sitten pitäs vaan alkaa ettiä lisää jonkilaisia hommia..
Mun tulevaisuuden suunnitelmat on aika auki mutta jotain pientä olen miettinyt.... Kunhan saan ny kaikki tärkeimmät asiat järjestykseen ja elätän itteäni, lähden opiskelemaan lisää.... Sosiaali-ala kiinnostaisi tosi paljon, tai jonkinlainen nuorisotyö, lastenohjaaja ??

Millaisessa ammatissa te näkisitte minut ? ::) 



Tässä viimeisiä fiilistelyjä ..

Aurinko häikäs silmiin Imatrankosken urheilukentälllä. (:

: )






Mitäs teille muuta kuuluu, ja oisko toiveita mitä haluaisitte lisää mun blogiin ?

~ Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti