Powered By Blogger

maanantai 16. syyskuuta 2013

Olen elossa ! : )

Heipparallaa! Nyt tuli sellanen olo että pakko kirjoittaa, etten tätä blogia halua ihan kokonaan hylätä.
En todellakaan tiedä miksi en ole täällä käynyt : o mutta nyt on hyvää aikaa joten sain pienen inspiraation kirjoittaa...

Miun kesä on mennyt toukokuun puolvälistä tähän päivään töissä, joka on jossain vaiheessa näkynyt fyysisesti minussa, joten veto ollut pois aina välillä. Nyt kun syksykin tulee, niin väsymys lisääntyy tietenkin huomattavasti :(

Muuta kameraakaan ei oo kun tuo miun samsungin luuri, enkä oo muuta kuvaillukkaan varmaan kun itteäni, mut nyt voisin kuitenkin jotain kuulumisia kertoilla! :)

Muuten menee hyvin, töitä on jäljellä vielä kolmepäivää, sitten lopetan :s Käyn lomailemaan, jos vaikka pääsisi käymään jossakin reissussa :)

Rahaa on säästössä tarpeeksi, joten autokauppojakin olen harkinnut. Vaikka hyvin olen pärjännyt ilmankin, niin olishan se joissain tapauksissa ihan kätevä..

Minulla on ihana poikaystävä, minua nuorempi. Meillä menee hyvin, enkä oo ollut pitkään aikaan näin varma mistään! :) Asun kotona edelleen, mutta tulevaisuuden suunnitelmia on! ;)

Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut, joten en ala tarinoimaan mitään turhaa lätinää tähän.

Muutamia INSTAGRAM KUVIA + muuta 


Omista 20-vuotis synttäreiltäni :) 

Oskari.  <3 






Mukavaa syksynalkua kaikille ! :*

halit ~HANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti