Powered By Blogger

maanantai 24. joulukuuta 2012

50 faktaa minusta!

1. Asun Imatralla 
2. Oon 19 vuotias ja täytän kesällä 20, olen siis 1993.
3. Olen leijona
4. Joskus uskon horoskooppeihin 
5. En ole käynyt kuin tallinassa.. 
6. Suutun TODELLA harvoin mistään.
7. Tahdon iphonen! 
8. Perheeni talouteen kuuluu kissa, äiti ja isäpuoli. 
9. Tahdon lisää tatuointeja 
10. Välillä haluaisin laulaa isolle yleisölle. 
11. Rakastan Tamperetta. 
12. Parasystäväni on homoseksuaali.  <3 
13. Suosikki vaatekauppa Veromoda 
14. Vihaan nykyistä puhelintani 
15. Rakastan hajuvesiä! Jos on useampi pullo niin loppuvaiheessa niissä on samaan aikaan kaikissa pulloissa pohjalla samanverran :D 
16. Käyn joka päivä facebookissa. 
17. Suosikkiaine koulussa OLI peruskoulussa kuvis, äikkä, amiksessa taide ja kulttuuri. 
18. ...ja inhokki on maantieto kemia/fysiikka 
18. Tahdon tutustua uusiin ihmisiin
20. Tahdon muuttaa kropassani muutamaa asiaa. 
21.Olen välillä aika liian pirteä ! 
22. Meikkaaminen ja hiustenlaitto ei ole mikään intohimoni että kouluun ja kauppaan kyllä pystyn ja muutenkin jonnekin menemään ilman :D
23. Haluan vaatehuoneen jossa on paljon ihania kenkiä laukkuja vaatteita! 
24. Viharakkaus-suhde talveen. PIRUN KYLMÄ mutta ihana kävellä pimeissä talvimaisemissa <3 
25. En harrasta mitään. 
26. Osaan tarvittaessa olla ilkeä, mutta en mielelläni ole. 
27. Minua ei ole koskaan kiusattu. 
28. VIHAAN KAKSINAAMAISIA IHMISIÄ! 
29. En välttämättä sano asioita aina suoraan vaikka kuinka haluaisin :( 
30. Tahdon että minuun luotetaan, koska minuun voi luottaa! 
31. Rakastan kiinalaista ruokaa ! 
32. Vihaan odottamista ! (KOSKA ITSE OLEN SOVITUISSA JUTUISSA AINA LIIIIIAN AJOISSA :() 
33. Olen ravintolakokki, mutta kotikaupungissani en ainakaan halua niitä töitä tehdä! 
34. Suosikkilehteni on Cosmo 
35. Olen seurustellut n. 3 vuotta. 
36. Lempivärit musta, ruskea, valkoinen, vaaleanpunainen ja persikanoranssi 
37. NYT TEKEEE MIELI SYÖDÄ JOTAIN :::3 : DDD 
38. Rakastan shoppailua, mutta usein kun on rahaa ei löydy ihmeitä ja sitte toisipäi ... perus. 
39. Minulla ei ole ollut koskaan mopokorttia. 
40. En välitä pahemmin jäätelöstä 
41. Tahtoisin hammaskorun 
42. Haluaisin merensiniset silmät. 
43. Uskon rakkauteen ensisilmäyksellä. (riippuu) omakohtainen kokemus kyllä, niin siksi! =) 
44. Arvostan ihmisä, jotka uskaltaa olla omia itseään, eikä välitä muiden mielipiteistä :)
45. Rakastan appelsiinimehua! 
46. Rakastan Taylor Lautneria! <3 
47. Oikea hiusvärini on maantienharmaa. 
48. Minulta ei ole koskaan murtunut joulua. 
49. Rakastan pitkään nukkumista tai sitten ajoissa heräämistä mutta kun saa senjälkeen levitä sohvalle esim viltin kanssa ja katsoa aamuisin tulevia lastenohjelmia <3 
50. Haluaisin unicef-kummmiksi <3 

4 kommenttia:

  1. minulta ei ole koskaan murtunut joulua :D hmm...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis mitähä vitsiä oon sekoillu ;D SIIS KORJAAN LUITA XDD

      Poista
  2. http://ffuckitshithappens.blogspot.fi/2012/12/haastetta.html

    Haastoin sut :) !

    VastaaPoista