Powered By Blogger

lauantai 15. syyskuuta 2012

Kuulumisia.

Moikkamoi ! ::)

Nyt eletään jos syyskuun puoliväliä ja kyllä alkaa siltä jo vähän tuntua, kylmät ilmat ja sadetta....
Muuten menee ihan hyvin kai tässä, perus hölläilyä, pitkään nukkumista, hengailua, kun ei nyt niitä töitäkään ole. Muutamaan paikkaan olen laittanut hakemuksen, mutta mitään ei ole kuulunut. Varmaan olisin muihinkin laittanut lisää, mutta kun jossain se oma auto ja venäjänkieli on pakollinen... :(( Mutta autosta puheen ollen !
Ilmottauduin eilen vihdoin ja viimein autokouluun, jonka siis aloitan 1.10 ! =)) Jipiii.
Tänään ois Teatterissa Uniikki, mutta enpä jaksa sitä mennä kattomaan, koska viimevuonna kävin jo, ja ei ollut mikään ihmeempi. Jos menis sit parin viikon päästä Teatterin 3vuotisbileisiin ::)! 

En nyt oikeen oo keksiny mitään ihmeellistä postattavaa, mutta toivoisin että oisitte aktiivisia tuon kysymyspostauksen kanssa ja ehdottaisitte jotain lisää. On mulle muutama lukija tullu jo lisää pikkuhiljaa. ::)

Ja tänään tajusin vasta että miten mun hiukset on kasvanu, kun katsoin kuvaa jonka Petu mulle lähetti...
Oon toivonu pitkiä hiuksia ja haluun kasvattaa vielä lisää, ja värjätäkkin pitäisi vielä lisää tuolla vaalelalla värillä, alta ja otsahiuksista. Juuu, tiedän. Hiukseni kärsii ! Samalla pitäisi siis ostaa lisää hiustenhoitotuotteita.




Mukavaa syksyä lukijat + muuuuut ! (::

~ Hanna

2 kommenttia: