Nyt tulee sitä Halloween- postausta.
Eli pidimme Iitan ja Maisankanssa sellaiset pienet illanistujaiset, kauhuleffa, herkkuja, alkoholitonta boolia ja juoruamista ja kunhan oleiltiin :)
Oli kiva ilta, välillä vaan pelkästään rentoutuen.
Maisasta ja Iitasta ei ole kuvia valitan ):
Mutta muuten illan antimia, olkaa hyvä !
![]() |
| Pari tollasta kurpitsalyhtyä ulkorappusilla :) |
![]() |
| Booli, jossa oli vissyä, ja kesähedelmä jaffaa. Sitruunat ja kädenmuotoinen jää ja pienet luu-ja pääkallo jäät. |
![]() |
| Kurpitsa-astiassa sipsejä, karkkia, glitterkynttilä valaisemassa. Pieniä coctailtikkuja, joissa koristeena pääkallot päissä. Booli. |
![]() | ||
| Minä joskus yöllä, en tiedä monelta :--D |
Kiva ilta oli kiitos tytöt (::
~Hanna







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti